söndag 6 mars 2011

STALLET!

Hej härliga Söndag & Fina vänner!
Jag har varit ledig Hela helgen & unnat mig spendera
så gott som hela Lördagen ute i Sperlingsholm!
Ridit, mockat, myst, tjatat, tömkört, solat & snackat lite till!
Sedan blev jag sjukt hungrig å fick tag på Ida för en spontan lunch på Plaka,
riktigt god mat! Sedan åkte jag tillbaka ut till stallet ;)
På kvällen var jag riktigt seg, men tog mej bort till Ida & Viktor tillslut,
Film, B&J, kaffe & Avtal med Viktor om gitarr-lektioner! ;)
Idag har jag fått höra från Goaste Putte P & Birgitta med!
Putte mår jättebra & de trivs så himla bra ihop - det är så underbart att höra!
Nu ligger ja i soffan med täcke & Kudde, ser på Vasaloppet!
Hoppas hela tiden på att få se Simon i en intevju, men ingen Simon än..
Ska ta mej ut å rida Shipman strax :)

Ha en Go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar