tisdag 15 mars 2011

SolskensDag!

Dagen innan Tenta är snart slut & jag är fortfarande lugn som en filbunke..
Hoppas det är någon form av bevis på att jag ändå kan en del.. Men det märks ju imorn!;)
Idag har jag spenderart dagen med lite repetering av plugget, promenad på Tylösand &
innan vi åkte hemåt slog vi oss ner i en sanddyn, lade oss på våra jackor och lät solens
strålar värma och färga vår vintertrötta hud! Hur underbart är det inte!!
Sedan blev det en mysig lunch, en sväng inom stan & sedan en
löptur (!) i en grymt skön kväll!
Nu är jag alldeles för mätt efter Kyckling-fajitas!
Skänk mig en tanke imorn mellan 9-14 så kanske det går lite bättre! :-)
Ha en härlig kväll!!

Hej hej sköna Tylösand!!

Snäckor i drivor...

Glada fötter, i våriga skor, på snäckor & sand!

Drottningen Polly spejjar ut över Tylösand!

1 kommentar:

  1. Mysiga bilder :)
    Lycka till, jag håller tummarna för dig imorn! Puss

    SvaraRadera