söndag 20 mars 2011

EN BRA DAG!

Idag har varit en Extra bra dag!
Strålande sol & på värmländsk mark, det är fina grejer det!
pappa väckte mig, klev upp, utvilad & go.
Åt lååång frukost & drack en latte som pappa så gärna fixade iordning ;)
sedan var det Tårt-bakar-dax!
SommarTårta med 7 decimeter snö utanför fönstret...
Farmor, farfar & Mormor kom på besök & firade min födelsedag en dag i förväg :)
Å tänk att det även det här med paket alltid ska vara så löjligt kul,
det kommer jag nog alltid att tycka! ;)
Sedan åkte jag iväg till stallet,
Britt red lektion på fina Lordi & jag red välridne William - Alltid lika kul!
Kvällen har spenderats med mina Bästa, Tess & Jacob!
Fina underbara vänner!


SommarTårta i snön



Alltid lika löjligt roligt!



Fina Farmor & Farfar


Konstigt att han är oseriös...



Skapligt nöjd!











Haha... Mina fina!



För att vi har det för jäkla kul!


För att Jackie Posar lite Extra mycket!




Willie & Lordi myser i stallet efter träning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar