torsdag 31 mars 2011

från en Fin Fredag!

Ojoj! Ibland förundras jag över vart all min tid tar vägen..
Men nu tänkte jag bara slänga upp lite bilder från fredagens AW
med Nilsons finste pärlor! Det var en helt grym kväll :)
Denna fredagen gör jag min sista dag, och det är med en hel del sorg i hjärtat jag lämnar
detta ljuvliga extra-knäck! Men tjejerna tänker jag inte släppa i första taget!

Idag är jag ledig!
Dagens roliga: Rida, springa med Ida, köpa present till pappa, middag & film med Ida.
Dagens mindre roliga: Jag har fått min första visdomstand som tränger sig fram i kinden (ajaj)
så nu måste jag få tag på tandläkaren för att se hur denna ska tas bort..
Ha en fin dag!


Nathalie & Frida med en så jävla Go Hummer-pasta!

2 stycken glada Malins!

Med - och utan alkohol..

Gött & Glatt

Godingar!


"Dans" med ett spöke i bakgrunden...


2 kommentarer:

  1. Varför ska du sluta? :/

    SvaraRadera
  2. För att jag fått ett annat erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Tråkigt & kul på samma gång :)

    SvaraRadera