lördag 19 mars 2011

Fullt ös!

Hej alla kära läsare!
Gud va dagarna springer iväg, efter Onsdagens tenta har det varit fullt ös!
Men jag  Pascale hann med att unna oss årets första ute-fika efter tentan :)
Tors - Lör har jag jobbat på nytt jobb, och det har varit fullt ös! Riktigt kul!
Torsdag efter jobbet hann jag iaf träffa JP (som inte heter JP längre, men Jessika iaf) Vi tog en kvällsfika & snackade ikapp, allt för längesen sist..
Igår var fina Emelie över på middag & sedan packade jag väskorna för Värmland!
skyndade hem från jobbet i eftermiddags & kutade till tåget - nätt & jämt att jag kom med!
Men hade sällskap av en riktigt skön gubbe till Göteborg så det gav mig humöret tillbaka
väldigt kvickt!
Nu är jag hemma i soffan på Ön, njuter av god mat, Gott vin & föräldrarnas sällskap!
Underbart skönt!


 
Tåg på väg hem till Hammarö
 
Finfin Middag hemma framför brasan

2 kommentarer: