tisdag 22 mars 2011

Rallybrud!

Idag har solens strålar verkligen värmt upp hela Värmland skulle jag tro!
Å jag har flängt runt i bilen med solisarna på näsan & spelat hög musik :)
Jag älskar nog att köra bil & allra helst någon annans än min egen lilla pärla...
Jag har haft fullt upp hela dagen, egentligen har jag väl inte gjort jättemycket vikitgt idag,
men upptagen har jag känt mig & det gillar jag! ;)
Skjutsat mamma & pappa fram och tillbaka, kors och tvärs.
Hunnit med en underbar Våffel-lunch hos farmor & farfar.
Samt shoppat lite nytt till vårgarderoben! 
Hela tiden med solen i ögonen, men på ett underbart vis!

Nice landsvägs-körning i tidig kväll :)

4 kommentarer:

  1. Låter riktigt nice :)
    Hoppas våren är här för att stanna nu!!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina bilden gumman! Saknar dig. Puss!

    SvaraRadera
  3. Oj hahaha, jag har visst börja skriva som en italienare.... :D

    SvaraRadera