söndag 30 januari 2011

STALLET-Dag

Idag har jag varit i stallet hela dagen!
Helt underbart väder soligt & några få minusgrader helt perfekt att spendera
utomhus med såväl fyrbenta som tvåbenta :)
Elin & Jag stannade till i Laholm för fika-shopping & sedan var vi redo för
några timmar till i stallet.
Elin tvingade mig & hoppa också - jag svarade tjurigt
-Okej, en enda liten sketen gång!
MEN det var faktiskt KUL! Jag har inte hoppat på hur länge som helst
och inte ens suttit i hoppsadel på ex. antal år - men det kändes faktiskt inte så avigt som jag trodde.
Att hoppa Ponny var helt perfekt, inte så stort och inte heller så himla långt till marken om det inte skulle gått vägen! Nu var det en väldigt bussig liten kuse - så jag hade faktiskt kunnat tänka mig att göra om det snart igen! :-)

Började dagen med en ridtur på Shipman i strålande sol!
I sadelläge.


Ridning, lek, bus & gos på flammabygget med hästar, hundar & 2x Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar