tisdag 25 januari 2011

Details

Mitt nya hem börjar ta form allt eftersom - men det är en hel del fix kvar!
Men det får komma efterhand, jag måste känna in mig, bo in mig så att säga.
Jag känner att det finns grym potential! Nu ska jag bara lyckas få till det med...
Igår målade jag en gammal hatthylla & idag har jag skruvat i krok i den,
vilket blev helt åt helvete - Ögonmått & räkneförmåga som en bäver!
Här kommer lite bilder på begäran!


Påbörjad Fotovägg i vardagsrummet


Underbar Kudde fr. Indiska pryder sängen





Hemmasnickeri: Hylla ett gammalt Ladufynd & krok fr. Indiska


Fattigmanssilver


Skål från VILLAGE


Skrivbords-pynt



Gammal Farfarsstol & Sneakers på krok



Ett tillsvidare-fönster & Amerika-koffert













3 kommentarer:

  1. åhhhhhhh jag bara älskar´t!!! Så himmelskt fint! Den där kudden kunde man ju dö för! Duktiga du!!! Nu längtar jag ännu mer tills jag får se det live :) och såklart efter dej oxå min hoppa kysss

    SvaraRadera
  2. Va mysigt Elin! Längtar till i sommar när jag kan komma och hälsa på! :) Hoppas allt är bra med dig gumman. Puss!

    SvaraRadera
  3. Jisses vad snyggt gumman!! Du kan inredning :) Vill komma och hälsa på snart! Och du hör av dig om du har några frågor om juridik. Puss kram

    SvaraRadera