torsdag 23 juni 2011

Värmland!

En vecka hemma i Värmland går fort, alldeles för fort!
Det har varit underbart härligt men imorgon åker jag vidare för
Midsommarfirande!
Denna gången har hemma-veckan bjudit på ett minst sagt varierande
& hejdundrande bra utbud :)

Fredag: Fredagsmys
Lördag: ExamensFest för Bästa Erik - Grymt & Galet
Söndag: Caf'e August & Storshopping av diverse onyttigheter på lilla Ica.
Måndag: Strosa & shoppa på Bergvik, Middagsmys hos finaste Tessan
Tisdag: Lunch & skratt hos Farmor & Farfar. Fika Hos Erik & familj.
Onsdag: Pysseldag - peeling, hårinpackning, nagellack m.m, Erik på besök,
Ridpass på Britts fina Lordi. Första gången i ridstövlar på för länge. Vadkramp deluxe! Tjej-&Filmkväll hos Tessan
Torsdag: Mammas Födelsedag!! Firande, bakande, 3 generationer på Lunch
(jag, mamma & mormor), Besök på TIRRI som är vår tidigare segelbåt, fann henne i hamnen med sin nya ägare. Det är galet hur mycket minnen som kommer tillbaka! Shoppingtur med mamma, Födelsedagsmiddag,
Bindning av Krans & plockning av sju sorters blommor.

Nu ska jag ta kvällen, Jag lovar att bjuda på massa bilder när jag är tillbaka i stan & inte har
"Landet-internet"

Ha en underbar Midsommar!!

2 kommentarer:

  1. Måste bara slänga in en kommentar till dig, tjejen! Du verkar vara en sån himla go, trevlig och omtänksam tjej som verkligen, verkligen förmedlar en positiv känsla. Varje gång man går in på din blogg och ser att du uppdaterat blir man alldeles glad, du är alltid så himla positiv och all din positiva energi smittar verkligen av sig. Sedan verkar du även ha ett riktigt mysigt liv som student i Halmstad. När man ser bilder från era halv 8 hos mig-omgångar eller tittar tillbaka i din gamla blogg och ser bilder på dig och Panther blir man lite smått avundsjuk på dig, haha. Det verkar bara så himla underbart!

    Nu blev kanske detta mest svammel, men det jag ville säga är bara att du verkar vara en sån himla trevlig tjej och att det alltid är lika roligt att gå in och läsa din blogg tack vare all den positiva energi du sprider. You go girl! Hoppas du har en fin sommar!! =)

    SvaraRadera
  2. Men åå tack härliga du!! Nu blev jag alldeles varm i hjärtat! :) önskar även dej en fantastisk sommar! Kram Elin

    SvaraRadera