tisdag 14 juni 2011

Time is Running!

Jag vet inte vad som hände riktigt men tiden räcker inte riktigt till för mej..
Men det är kul, på något vis är det galet att gilla att inte hinna allt man vill,
men jag gillar å andra sidan att ha mycket på G, då mår jag som bäst!

Dock har jag dragit på mej en fasansfull förkylning (medömkan sökes..)
Men i övrigt gillar jag att få se södra Sverige & möta nya människor varje dag!
Malmö  - Helsingborg - Halmstad, fram och tillbaka, fram och tillbaka :)
Jag gillar att så gott som aldrig vara själv (vilket i sig är sjukt för att vara mig)
Jag gillar att denna veckan bjuder på 25-års kalas, Linda-besök, roligt jobb,
packning av resväska för Värmland & examnesfest på Ön för Erik!

Hoppas ni som hänger kvar & läser mår bra!

Blandade bilder från veckorna som gått..


Stor tjej, större Hund :)



Bibban & Diva debuterar MSV :)








Bosse på Kerstin-träning














1 kommentar:

  1. underbara bilder i din energifulla blogg som speglar ditt härliga liv! Fantastiskt kul att Tim har blivit introducerad på bild me ;) Fina ni är! :) längtar efter dejj!!

    SvaraRadera