fredag 17 februari 2012

Ivrig

Jag har ett problem. Jag är så in helvetes ivrig. Jag vill att saker ska hända nu. Nu på en gång. På momangen. Det blir lite jobbigt ibland och kul. Så ja, både bra och dåligt. Men som igår exempelvis. Telefonsamtal runt fem-tiden från Sova - Sängen har kommit! Okej, vi kan ta det i helgen var min tanke. Sen går kroppen och börjar röja ut allt under den gamla sängen. Tar ur sängkläder. Bär sängen till köket. Shit, jag är antagligen skitjobbigt att bo med... Okej, går ut till bilen det regnar underkylt. Det är glashalt. Det plogas liksom inte direkt förebildsmässigt här i stan. Då blir det så. 18.35 hyr ett släp på Statoil. Får nr 58. Som inte finns. Tar ett annat. Med glapp i kontakten (!) Men det löser sig. Anländer till Sova 18.50. Betalar. Åker runt till lastzon. Asbra service. Är sjukt snabba. Jag blir så superpepp av att va snabb. Lämnar Sova 18.58 och killarna fick gå hem i tid. Hejja hejja! Det ösregnar. Vi bär. Det är sent. Jag är hungrig. Ja ni förstår.. Men det gick bra ändå :) Här står den nu, jävligt rejäl!


- Stor kram // Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar