lördag 9 april 2011

Sedan sist...

"Long time no see, Bloggen"
Hoppas ni alla mår Bra!
Sedan sist har jag hunnit med endel...

I Lördags hade vi lite fest hos mig & tog oss sedan vidare ut på stan :)




Stort TACK alla mina fina som förgyllde kvällen!
 
Sedan har det jobbats en hel del i veckan, jag har kommit igång
att springa tillsammans med Ida igen & fikat en hel del som kompensation...

Mysig kvällsFika med Ida & Sandra

Fick reda på ett lysande Tenta-resultat!!
Unnade mig Torsdagen till ära en klassisk ansiktsbehandling på Form,
riktigt grym behandling med ryggmassage, ansisktsbehandling, handmassage,
Plockning samt färgning av bryn och fransar - LYX!
 sedan firade vi att det värsta 15 hp nu
är avklarade hemma hos Elin med Vin & Middag.

Jag har köpt ett par Reebook Eeasy Tone - dojjor.
Gått flitigt i dem & hoppas på träningsvärk!
Långpromenad längs med Nissan tillsammans med lille Polly.
Tvätt, städ och mera fika & gotte en fredag tillsammans med fina Rebecka!

Polly myser hemma hos mej efter en stormig promenad...

Nu är jag lite extra trött....
Imorn väntar en toppendag!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar