måndag 7 februari 2011

SÖNDAGS-SEG

Jag har haft en otroligt lugn helg, med soffhäng, film & på
tok för mycket socker - så egentligen borde jag väl vara relativt utvilad??
Men, jag är helt utpumpad!
Vet inte vad det är frågan om, jag försöker röra mig och inte vila "för mycket"
Jag försöker helt enkelt vara "lagom" - jag vetti fanken om det är jätte-lyckat alltså!
Idag gick jag & Ida väg och körde Functional Moves på kvällningen, ett pass jag tycker är grymt
och som jag i vanliga fall klarar utan större problem, Men inte idag - kändes som jag skulle kräkas.
Jag gäspade mitt i passad, kollade över på Ida som tack & lov inte såg mycket piggare ut hon ;)
Men som man mår efter träningen förgyller ändå det hela!
Väl klara blev det riktigt gött, med tacos, skumtopp, kaka & Te!
 Å briljanta Solsidan - såklart!

Hoppas ni haft en fin Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar